2012. május 7., hétfő

Info a Hungarikum pályázatról

 
A lőkősházi Vásárhelyi Bréda Kastély által meghirdetett Hungarikum pályázat határideje megváltozott, a pályaműveket 2012.május 31.-ig várják!
A beküldött pályázatokat szakmai zsűri fogja elbírálni, a nyertesek listáját a http://www.bredakastely.hu/ honlapon lehet megtekinteni június végétől.
Az ünnepélyes díjátadásra a Kastély megnyitóján várhatóan július végén kerül sor.

Emlékeztetőül:

Társoldalam a lőkösházi Bréda Kastély ismét egy érdekes pályázati kiírást tett közzé, melynek ezúttal gasztronómiai vonatkozása is van. Tekintsétek kreatív játéknak, és pályázzatok bátran!

A pályázat nyereményei 50.000 Ft, 30.000 Ft, 20.000 Ft értékű hungarikum ajándékcsomagok, és a lehetőség, hogy a legszínvonalasabb alkotások a Bréda Kastély hungarikum központjában bemutatásra kerülnek. Ugye, hogy érdemes?


Készíts fotót vagy videófelvételt a hungarikumok valamelyikéről, és töltsd fel a Bréda Kastély honlapjára.  Nem kell receptet csatolnod, és nem feltétel, hogy csak friss fotók, videók vehetnek részt.

Ami viszont lényeges, az a kreativitás, egyéni látásmód. A cél, hogy olyan felvételek készüljenek, melyek egyértelműen sugallják, hogy miért vagyunk büszkék a gulyásra, a rétesre, a magyar borokra és a pálinkára… Miért ellenállhatatlan a dobostorta, a somlói galuska, vagy a gundel palacsinta… Mutasd meg a fotódon, hogy mennyire ínycsiklandó látvány a lángos, tócsni, egy ízletes lecsó, slambuc vagy videón, hogyan készülnek, honnan származnak.

A pályázathoz kapcsolódóan várják azokat a kreatív ötleteket is, melyekből kiderül, hogy alkotásodat milyen egyedi, akár szokatlan módon helyeznéd a kiállítótérbe.


A pályázat azonban nem csak a gasztro-hungarikumokat érinti, kiterjed a néprajz, népszokások, találmányok, könyvtártudomány, zene, gyógyászat és állattenyésztés területére is.

A nevezés díjtalan. Saját felvételével 14 éves kor felett bárki részt vehet.
A szerzői jog a pályázónál marad.

5 megjegyzés:

  1. De jó, köszi hogy figyelmeztetsz. Egyszer már említetted nekem én meg azt hittem lemaradtam róla!!!

    VálaszTörlés
  2. Hű, én már el is felejtkeztem a játékról :(

    VálaszTörlés
  3. Köszi Petra, ezek szerint meghosszabbították a jelentkezés időpontját, pedig én már vártam az eredmény hirdetést :)

    VálaszTörlés