2012. január 25., szerda

Díjakat kaptam

Katalin volt olyan kedves és megajándékozott a „Magyarok asztala” díjjal. Ezúton is nagyon köszönöm, igazán megtisztelő, hogy rám gondoltál ismét!



A díj szabályai:
1. Vedd fel a díjat!
2. Köszönd meg, annak akitől kaptad!
3. Tedd ki a blogodba!
4. Add tovább annyi blogtársadnak, amennyit meg szeretnél jutalmazni ezzel a díjjal!

A választásom ezúttal rájuk esett:

Barbi, Illéskrisz, Anikó és Mária – akik a magyaros ételek mesterei, gyakran kápráztatnak el bennünket a különféle ízletes, szépen tálalt fogásokkal.
Elisabeth, aki Amerikában készítette el az olyan klasszikusokat, mint a túrós csusza, a tepertős pogácsa, amihez bizony a töpörtyűt is maga sütötte ki.

Fogadjátok tőlem szeretettel, a blogoláshoz további sok sikert kívánok!

Szabinától pedig ismét hozzám érkezett az orosz medve. Köszönöm szépen, hogy rám gondoltál!

14 megjegyzés:

  1. Köszönöm kedves Petra, hogy én is a kiválasztottak között vagyok! Nagyon örülök neki!!

    VálaszTörlés
  2. Petra! Köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál, nagyon megtisztelő számomra! :o))

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a díjakhoz kedves Petra.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Petra!
    Gratulálok,az biztos hogy méltó vagy rá!!!!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a díjakhoz! Nagyon megérdemelted!!!!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Petra, Gratulálok a díjakhoz!

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok, és köszi, hogy nekem is szántál egy ilyen szép díjat, annak ellenére amit trollanyunál írtam!! :DDDD

    VálaszTörlés
  8. Nagyon köszönöm Petra, hogy gondoltál rám, és boldogan kiteszem:-))))

    VálaszTörlés
  9. Igazán nagyon szívesen adtam nektek! :)

    Köszönöm a gratulációkat!

    Barbi: Ne haragudj, de hidd el én bzony nem látom az általam olvasott blogok összes bejegyzését, pláne az összes hozzászólást... Nem találkoztam a véleményeddel.
    Nagyon szívesen adtam neked is! Akkor, fogadd a szép szavakat szeretettel. ;)))

    VálaszTörlés
  10. Kedves Petra, tudom, hogy Te is megkaptad Katalintól, de én is méltányolnám eddigi tevékenységedet és ezért szeretettel meghívlak egy eseményre
    , melyen jutalmat kapsz tőlem sikeres blogolásod fáradozásaiért :)

    VálaszTörlés
  11. Drága Petra-nagyon, de nagyon meghatódtam ezért a gyönyörü dijért...a Magyarok Asztala, ilyent még én nem kaptam, pláne egy kimondott Magyar dijat amiért büszke vagyok, és hálás! Külön megfogom köszönni a Katalin-nak mivel ő tőle eredt a dij!
    A többi dijat...pl. a mosolygós kis napsütéses az is nagyon aranyos, kaptam ezt a Csillátol, ugy szintén. Igyekszem minde kettőt nálunk itt tovább adni, hadd örüljenek a többiek más külföldi tájon is
    Köszönöm szépen hogy rám is gondoltál, és megtiszteltél, és köszi a kedves szavakat rólam!
    Puszi,
    Elisabeth

    VálaszTörlés