2011. július 29., péntek

Díjeső

Az elmúlt hetekben több blogger kollegina is meglepett különböző díjakkal, számomra nagyon megtisztelő, ezúton is köszönöm! Elfoglaltságaim miatt, csak most jut alkalmam díjakat továbbadni.


Elisabethtől kaptam ezt a helyes háziasszonyt, akit 10 bloggernek kell továbbadnom.  A választásom ezúttal rájuk esett:



Ezzel a díjjal Katalin és Adryenn lepett meg, itt is szeretném még egyszer megköszönni! Továbbadni a következő 10 bloggernek szeretném:


A helyes rózsaszín királylányt Adyenntől kaptam. Őt szeretettel küldöm az összes blogger társamnak! További kellemes sütést-főzést kívánok nektek!


19 megjegyzés:

  1. Petra!
    Köszönöm szépen a díjat! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, megtisztelő, hogy rám is gondoltál:)

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon szépen köszönöm :)!! Igyekszem továbbadni!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen a díjat!! :) Tovább is adtam! :))

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen a díjat! :)

    Neked pedig gratulálok a sok szép díjért!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen! :))

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm, nagyon aranyos vagy! :-)

    VálaszTörlés
  8. Kedves Petra! Nagyon szépen köszönöm Neked a díjat! Megtisztelő, hogy rám is gondoltál! :) Körülnéztem közben itt az oldaladon és nagyon tetszik! Gratulálok hozzá! :)

    VálaszTörlés
  9. Petra, nagyon aranyos vagy, köszönöm szépen:) Igazán megtisztelsz, hogy gondoltál rám, igyekszem továbbadni mihamarabb:)

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok!!!!Nézz be hozzám kérlek,köszi:))))
    http://sutimanotortai.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm szépen a díjat! Kedves Tőled, hogy rám is gondoltál!

    VálaszTörlés
  12. Én is köszönöm, kedves vagy!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szépen köszönöm, egy szép és kellemes hetet kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  14. Petra, nagyon szépen köszönöm, megtisztelsz, hogy gondoltál rám!:) Köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  15. Igazán nagyon szívesen adtam nektek. :)))

    VálaszTörlés